BESPLATNI PROGRAMI OBRAZOVANJA ZA ZAPOSLENE I NEZAPOSLENE UZ VAUČERE HZZ-a

 

Što je vaučer i tko sve može koristiti vaučer HZZ-a?

Vaučer je financijski instrument dodjele javnih sredstava za obrazovanje odraslih. Korisnik vaučera može biti  nezaposlena ili zaposlena osoba s navršenih 15 godina života kojom će se dodjelom vaučera osigurati stjecanje potrebnih  znanja i vještina za razvoj karijere, zapošljavanje ili zadržavanje radnog mjesta

Iskoristi svoj vaučer i odaberi jedan od naših programa obrazovanja:

Trajanje programa 350 sati.
Izvođenje programa redovitom nastavnom uz mogućnost
online prijenosa u stvarnom vremenu.
Uvjet za upis u program je cjelovita kvalifikacija na razini 4.2 (završena srednja stručna ili školska sprema u trajanju od 4. godine)
Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

  1. sudjelovati u planiranju i provedbi projektnih aktivnosti u narednom periodu/izvještajnom razdoblju
  2. planirati izradu potrebne dokumentacije vezanu uz projektne aktivnosti prema fazama projektnog prijedloga u svom području/djelokrugu rada
  3. odabirati načine komunikacije sa svim dionicima pri organizaciji rada, izvođenju poslovnih/projektnih aktivnosti i rješavanju problema
  4. osiguravati vidljivost projekta sukladno pravilima
  5. sudjelovati u praćenju troškova i osiguravanju likvidnosti u svim fazama projekta
  6. upravljati e-dokumentima u cilju pružanja administrativne podrške pri upravljanju projektom
  7. sudjelovati u izradi izvješća o postignutim mjerljivim ishodima projekta i ostvarenosti projektnih ciljeva
  8. identificirati faze provedbe projekta, svrhu, cilj i mjerljive ishode projekta
  9. sudjelovati u izradi projektnog prijedloga/projektne prijave za klijente (poduzetnike)
  10. provoditi propisane normativne akte, procedure i standarde u poslovanju u svojem području/djelokrugu rada

Planirani početak programa:

Rujan – listopad, 2022. godine

prijava na poveznici

Trajanje programa 125 sati.
Izvođenje programa redovitom nastavnom uz mogućnost online prijenosa u stvarnom vremenu.

Uvjet za upis u program je cjelovita kvalifikacija na razini 4.2 (završena srednja stručna ili školska sprema u trajanju od 4. godine).

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

  1. predlagati poboljšanja u organizaciji poslovanja malih i srednjih poduzeća u kontekstu svoga djelokruga rada
  2. primjenjivati zakonsku regulativu za poticanje poduzetništva
  3. predlagati mogućnosti unapređenja poslovnih procesa i razvoja malih i srednjih poduzeća u svom djelokrugu rada
  4. primjenjivati standarde i norme za upravljanja kvalitetom u funkciji povećanja konkurentnosti malih i srednjih poduzeća
  5. kontrolirati i provoditi mjere zaštite na radu u poslovanju malih i srednjih poduzeća sukladno propisima
  6. primjenjivati načela poslovne etike u komunikaciji s poduzetničkim potpornim institucijama, državnim tijelima i svim ostalim poslovnim suradnicima
  7. doprinositi zaštiti okoliša racionalnim korištenjem uredskog materijala
  8. zbrinjavati uredski otpad sukladno zakonskim propisima
  9. primjenjivati ergonomska načela u uredskom poslovanju

Planirani početak programa:

Rujan – listopad, 2022. godine

prijava na poveznici

Trajanje programa 350 sati.

Izvođenje programa redovitom nastavnom uz mogućnost online prijenosa u stvarnom vremenu.

Uvjet za upis u program je cjelovita kvalifikacija na razini 4.2 (završena srednja stručna ili školska sprema u trajanju od 4. godine).

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

  1. provjeriti ispravnost zaprimljene dokumentacije (likvidatura) ovisno o sklopljenom ugovoru s klijentom
  2. provoditi popis imovine i obveza te usklađivanje dobivenih podataka sa stvarnim podacima
  3. voditi blagajnički izvještaj, odgovarati za točnost blagajne i knjižiti u financijskom računovodstvu
  4. obračunavati i refundirati troškove po putnim nalozima
  5. zaprimiti i evidentirati ulazne račune u knjizi ulaznih računa
  6. izračunavati cijene zaliha
  7. izrađivati kalkulacije po nalogu
  8. obračunavati amortizaciju
  9. provesti knjiženja na osnovu knjigovodstvenih isprava te obrađivanje knjigovodstvenih i računovodstvenih podatka
  10. obavljati usklađivanja stanja imovine, potraživanja i obveza
  11. obračunavati i isplaćivati plaće i ostale naknade zaposlenicima
  12. ažurirati izvještaje u aplikacijama
  13. izrađivati podlogu za redovna izvješća ili izvješća po nalogu za unutarnje i vanjske korisnike te nadležne institucije
  14. komunicirati s poslovnim partnerima u svojem području/djelokrugu rada u skladu s etičkim kodeksom svoje organizacije i pravilima poslovnih partnera
  15. poštivati standarde u zaštiti i čuvanju povjerljivih podataka u svojem području rada, kao i osobnih podataka stranaka, klijenata, kupaca, dobavljača i poslovnih partnera

Planirani početak programa:

rujan – listopad, 2022. godine prijava na poveznici

Trajanje programa 225 sati.

Izvođenje programa redovitom nastavnom uz mogućnost online prijenosa u stvarnom vremenu.

Uvjet za upis u program je cjelovita kvalifikacija na razini 4.2 (završena srednja stručna ili školska sprema u trajanju od 4. godine).

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

  1. razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
  2. odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
  3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
  4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
  5. pratiti učinak oglašavanja
  6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
  7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
  8. voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija

Planirani početak programa:

Rujan – listopad, 2022. godine

prijava na poveznici

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.